SKANDAL

Varför ska man ens titta på skiten. Man blir typ bara förälskad i vissa låtar och sen går allt åt piparudden. Innan Melodifestivalen sa jag att vem som helst fick vinna, förutom Caroline Af Ugglas. Det var inte riktigt sant, jag var inte ett stort fan av vissa andra låtar heller men en som helst inte fick vinna var opera sångerskan, Malena Ernman. Även fast hon är från Sandviken och hennes föräldrar bor tre hus ifrån mitt så måste jag ändå tänka på vilken som är den bästa låten och denna kan man inte ens sjunga med i. De som jag tyckte skulle fått vinna var, Alcazar, Måns Zelmerlöw, H.E.A.T och möjligtvis E.M.D. Allt gick åt skogen och istället vann en person som man inte ens hör vad hon sjunger. Nu ska jag ta och försöka att tänka på nånting annat än denna skandal och sen imorgon ska jag till Valbo och shoppa och sen kolla på match i Valbo. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0