King of Pop

Hejhej!

Dom här föregående dagarna har jag bara pluggat och det kommer inte se annorlunda ut idag. Fattar in varför lärare måste lägga alla läxor, prov, inlämmningsuppgifter m.m på samma vecka. Ska bli så grymt skönt med ett lov nu snart och den här veckan går jag bara mån,tis,onsdag i skolan eftersom vi åker till London på torsdag.
   Idag ska mamma och pappa in på ticet igen för att beställa en resa till hela familjen tills dom fyller 40 i höst. Just nu lutar det åt Mexico, men även Thailand och Aruba har vi varit intresserade av. Vi ska i allafall åka bort i två veckor och helst till ett ställe med sol, bad, god mat och shopping.
   Från en resa till en annan, nu taggar jag London som bara tusan, det ska bli så himla kul. Jag har inte skrivit vad vi ska göra där så då kan jag göra det nu. Vi ska på en musikal - Thriller (Baserad på Michael Jackson låtar), kanske gå på fotboll, kanske gå till Madame Tussauds och självklart SHOPPA! 

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0