It's hard to take courage in a world full of people

Vädret bara fortsätter att skina upp ens dag och humör. Imorgon är det som tur var fredag men vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen. På lördag&söndag förmiddag ska jag dömma i allafall men annars tror jag att det är ganska lugnt. Det ska bli väldigt skönt för varje helg, varje dag och varje ledig tid jag har haft över har gått åt till nånting annat. Idag har jag i allafall fått tid att titta på The Hills. Helt underbar typ realityserie som går på MTV. Justia på Tisdag ska jag till Elisabeth sjukhuset i Uppsala där jag ska få träffa läkaren som ska operera mig i April typ. Ikväll börjar Semifinal matcherna i Play Off hockey. Färjestad möter Skellefteå så ikväll kommer min tid att gå åt till att starkt hejja fram mitt kära Karlstads lag till en vinst i första semifinal matchen. Matchen sänds i Canal + Sport1 ikväll klockan 19.00.
 
Vackravackra Whitney&Lauren i The Hills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0