Can you love someone you never met?

Hejhej!

Har nyss kommit hem efter en hårt arbetande eftermiddag med dömning. Eller ja hårt och hårt vet jag väll inte men lite långtråkigt. Efter två dagars dömning och sju matcher dömda har man införskaffat 860 kronor. Känns bra men dom kommer förmodligen försvinna imorgon. Jag ska till stan med hanna och sofia och köpa present till Ellen som fyller 15 på tisdag. Jag måste också köpa andra boken i Twilight serien och även en ny foundation. Det kanske blir någon hundralapp kvar men inte mycket i allafall. 
   Jag började på sportlovet med att läsa en bok som heter Twilight. Jag läste den på engelska så att jag kunde göra lite nytta med nöje, vi skulle nämligen ha det som uppgift i skolan att läsa en bok på engelska. Jag har nu ca 20 sidor kvar och den är lika underbar som filmen. Ett stort tips till alla som älskat filmen Twilight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0