Äntligen!

Nu efter nästan tre års tid med en knäskada har jag äntligen fått operationstid. Jag ska operera mig på Elisabetsjukhuset i Uppsala av Carl-Johan Silfverswärd. Han ska ta bort min trasiga minisk och samtidigt även kolla om korsbandet verkligen är av. Om det är det (vilket det förmodligen är = eller till 90% är iaf) så tar han bort det gamla och sätter dit två senor från låret. Sen blir det kryckor i tre veckor och sedan rehab i 6 månader. Känns skönt att det blir av nu iaf så slipper man kanske allt det här skitet.
   Ikväll har jag varit och firat farbror Pär som fyllde 33 och tidigare idag var jag i valbo. Jag köpte endast en bok - New Moon, som är den andra boken i Twilight serien. Nu ska jag ta och slappa ett tag och imorgon blir det dömning, lite plugg och sen åker jag in till Gävle och kollar på DM finalen herrar.

M♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0