Allmänt skvaller.

Hallåå.

Idag har jag dömt tre matcher och sen har jag varit och kollat på innebandy en sväng på eftermiddagen. Ikväll såg jag på premiären för nya Robinson. När man var liten var det ett program man älskade, man såg fram emot det hela veckan men nu vet jag inte riktigt om jag fick samma känsla. Det var så smutsigt, fult, tråkigt och allmänt irreterande att titta på. Får väll ge det en chans till nästa vecka men det var verkligen inte 5+ det där inte.
   Igårkväll var jag med Ellen. Det var jätteroligt eftersom vi inte träffats på ett tag och då fanns det självklart mycket att snacka om. Vi satt på filmen Honey men vi missade kanske 2/3 av filmen för vi var mer intresserad av att prata.
 
Längtar till sommaren då man får gå runt i ballerina skor och linne

MÅNS ZELMERLÖW måste ju alvarligt vara Sveriges snyggaste kille.
(Men det har han väll alltid varit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0