Vart tar all tid vägen?

Hejhej!

Jobbade igår och ska även jobba idag. Slutar 20.00 ikväll men man kommer ju ändå hem klockan 21.00 för bussen tar sån tid och allt. Känns som man inte har någon tid till någonting längre. Bloggen, träningen och allt kommer åt sidan för dagarna är helt upptagna med annat. Jag hoppas att det blir bättre snart och att jag kan planera min tid bättre för annars kommer det här inte sluta bra.
   Ikväll ska sofia och jag nog träffa Hanna och i helgen åker vi nog till stugan. Känns som att det inte är någon mening att åka dit nu eftersom vädret tydligen bara ska bli sämre och sämre. Inge kul att vara i stugan om det regnar lixom. Nu ska jag fixa i ordning mig lite och sedan klockan 14.00  går bussen. Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0