2 dagar kvar

Hejhej! 

Jobbade igår och ska jobba idag också. Idag när vi kommer hem runt 22.00 tiden så skulle nog angelica komma hit och sen imorgon bitti åker vi och tränar och sen hade jag tänkt att testa springa för första gången sedan den 20 April. Får se hur knät håller sig men kommer väll att börja springa väldigt långsamt och inte så jättelångt - runt 2 km hade jag tänkt. Sen får jag se om det blivit svullet annars fortsätter jag köra på och  ökar längderna hela tiden och sedan även hastigheten. Ska bli skitroligt faktiskt, när man inte har sånna här problem kan man tycka att gå ut och springa känns väldigt segt. Men nu har jag saknat det som bara den och jag kommer att njuta varje minut och varje steg av det. 
    Imorgon eftermiddag åker Sofia och jag till Gävle för att shoppa lite och sen möter vi upp Hanna som varit i hennes stuga i typ 9 dagar. Ska bli grymt roligt att se henne igen! Vi går kanske ut och käkar i Gävle innan vi åker ut till hedesunda. På Torsdag fyller jag och Sofia 17 så födelsedagen firar vi med släkten + Hanna i stugan. 

3 stycken som fyller år på Torsdag den 23 Juli! 
Daniel Radcliffe @ Madame Toussauds London

Kommentarer
Postat av: hanna

vem vet, den glada japanen kanske också fyller år då! :D

2009-07-21 @ 18:16:37
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maria

hahaha, ja det gör han säkert! Väldigt söt liten japan det där sörru, tog kort med alla "kändisar" och skulle självklart vara med på kort som andra knäppte också :S :D

2009-07-21 @ 22:15:15
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: s

MEEEEEEEN!

2009-07-23 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0