Sweet 17

Vill tacka alla för en underbar dag och för de presenter vi fick.
Födelsedagen firades tillsammans med mormor, morfar, farmor, farfar, mamma, pappa, danne och hanna (+ sofia). Av mamma och pappa hade vi redan fått 600 var så då fick vi idag The Sims 3 och presentkort. Av farmor och farfar fick vi 400 kr var och av farbror pär fick vi ytterliggare 300 kr. Av mormor och morfar fick vi 500 kronor var och tillsist av hanna fick jag den andra boken i Twilight serien, på svenska. Som ni kanske vet så har ju jag börjat läsa om böckerna på svenska och jag har nästan precis börjat med första. 
     Så sammanlagt blev det 1800 kronor, presentkort, the sims 3 och en bok! (brorsan hade ju precis slut på pengar så vi skulle få en present av honom efter vår lilla resa som vi ska på imorgon). 

Inte det vackraste vädret vi haft på vår födelsedag men...
... det hindrade inte oss ifrån att "bada"
världens underbaraste personer


 
Fler bilder kommer förmodligen att tillkomma men detta var allt jag hade. 

Imorgon åker vi på kryssning! Ska bli grymt kul och jag kommer nog att skriva igen på lördag kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0