Solen skiner i Sandviken!

Hejhej! 

Just nu är det bara jobb som gäller. Har jobbat sen i tisdags och ska jobba idag och sen på måndag och tisdag också men sen har man en liten (5 dagars) ledighet.
    När vi var i Malmö och Göteborg och åkte så mycket bil så då blev det att man läste väldigt mycket. och det ledde till att jag läste ut sista boken i The Twilight Saga - Breaking Dawn. Boken var hur bra som helst och serien är den bästa som någonsin gjorts. Blir svårt att övertoppa detta! Men jag kände att jag inte ville släppa böckerna, jag ville lixom fortsätta läsa så då tog jag och cyklade till Bokia och köpte den första boken på svenska. Så nu ska jag läsa om hela serien och jag ser bara fram emot det. Jag rekommenderar verkligen dom här böckerna till alla! Dom är bättre än något annat jag läst och jag har läst en hel del. :)


M♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Maria du är galen du, det räcker med att läsa böckerna en gång ;) heheh. Förresten har du varit på den nya Harrypotter filmen ? :D

2009-07-18 @ 13:53:31
Postat av: maria

haha, men dom är ju så bra :D nej jag ska på den imorgon, har jobbat alla dagar. Har ju blivit tokig av längtan, haha dudå? <33

2009-07-18 @ 21:40:45
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: Victoria

Okej ;) Hehe, nej det har jag inte :P kanske ska gå på den till veckan :D <33

2009-07-19 @ 09:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0