Mitt allra första jobb

Hejhej!!

Sry för den dåliga uppdateringen men nu när man fått jobb och allt blir man ju så trött hela tiden bara. Var där första dagen idag, hade intro och sen fick vi lyssna på andra säljare när dom försökte sälja en produkt. Ska ringa första dagen imorgon så jag får hoppas det går bra men första gångerna kommer man nog att vara ganska kass! så jag har inte så jättestora förhoppningar på mig själv :) 
      Igår var jag i valbo/gävle med sofia och angelica och mamma. Jag köpte två baslinnen på JC - Vitt&Svart och även en shorta på JC med färgerna lila, grönt, rosa, röd, vit  haha låter kanske lite konstigt och färgklatt men den är inte så knasig. Skrev upp schema till jobbet idag också så kommer att jobba tretton dagar nu i juli mellan tiderna 15.00-21.00 och få minst 85 kr/h beroende på hur mycket man säljer. Så när Juli är slut kommer jag att ha tjänat minst ca 6400 kronor. Vilket är Jäääääääkligt mycket för mig - jag tycker att typ trehundra kronor är mycket för mig! Hahaha. Men som sagt, jag är verkligen nyfiken över hur morgon dagen kommer att bli och jag hoppas att det inte går så hemskt dåligt.  


M♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0