Malmö

Hallåå! 

Dagen har sakta men säkert passerat och vi har åkt runt här nere i Skåne. Vi åkte till Skandinaviens sydligaste stad, Trelleborg. Känns lite annorlunda här jämnfört med hemma för i Trelleborg fanns Palmer, Golfbanor som är öppna året runt (kommer aldrig snö dit) och saltvatten. Vi åkte också till ett gammalt slott som en dansk kung bott i (Skåne tillhörde ju Dannmark för många årsedan). Det var väldigt vackert och solen sken i nacken och fåglarna kvittrade. Måste säga att det är väldigt fint här nere, + det är varmt, + solen skiner typ jämt, + kullerstensgator överallt och sen finns det även massa turister från Dannmark och Tyskland. 
     Imorgon blir det göteborg och liseberg. Åker härifrån runt 10.00 och kommer väll att vara på liseberg mesta delen av eftermiddagen och kvällen. Blir lite tråkiga blogginlägg härifrån eftersom jag inte har kabeln så jag kan lägga in bilder. Men när jag kommer hem lägger jag nog ut ett inlägg med bara bilder :) Nu ska jag och syrran kolla på film! Hoppas ni har det bra i regniga sandviken eller vart ni nu befinner er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0