M

Hallåå!

Sitter hemma här med Hannarenström och syrran och lyssnar på musik. Tidigare idag var vi i Gävle och jag hittade ingenting som vanligt, om man inte räknar med en macka på subway ! :) 
    Igår jobbade vi. Det gick faktiskt bra för båda två och då är det faktiskt ganska roligt. Ska jobba på torsdag och fredag också men sen är helvetet över... eller så ska jag kanske inte skriva men det ska bli så otroligt skönt att bara få ta det lugnt och göra vad man vill på dagarna. Ikväll ska jag och sofia ut och springa i trebo. Det blir andra gången jag springer efter operationen. Men efter förra gången var jag stel och hade träningsvärk i hela benen, får se hur det går idag men jag lovar att jag kommer att springa i  ett väldigt lugnt tempo!!
    Efter vår lilla löprunda så kommer nog Hannarenström och ankan hit och kikar film eller nått skoj! Päronen är ju i stugan så måste ta och fixa lite käk snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0