Jag har ännu inte förstått...

Hejhej! 

Igår var vi ju en stund till sjukhuset i Gävle och hälsade på morfar. Han mådde bra nu och kunde gå upp och gå och sådär och han borde få åka hem imorgon eller idag tycker jag. Efter det åkte vi till magnus och maria och beställde hem Thai mat. Alla syskona Elg var där d.v.s mamma, magnus, markus och mattias och sen var ju även maja, maria och pom där :) Vi kollade lite grann på Michael Jacksons avskeds ceremoni igår och det känns inte riktigt som att det är sant att han har dött. Jag har ännu inte kunnat fatta det, för mig är han fortfarande världens bästa artist och dansare. Men jag tror det är för att under tiden jag har växt upp så har Michael Jackson varit en person som jag lyssnat på på gamla skivor, spotify och aldrig riktigt sett så mycket av på tv. Under mina år som MJ fantast så har hans musik inte riktigt återspeglats mot hur han såg ut och vad han gjorde. Det jag tänker på när jag hör Michael Jackson det är den grymt duktiga sångaren och dansaren som lämnat ett spår i alla våra hjärtan och jag tycker att det är den person vi ska tänka tillbaka på och inte på det som hände i slutet av hans liv.
      Imorgon ska Sofia, mamma, pappa och jag åka till Malmö. Vi bor där tre nätter sen åker vi vidare mot Dannmark förmodligen och sen vidare upp mot Göteborg och går på Liseberg. Vi kommer hem på måndag och sen börjar man jobba igen på tisdag. Vi kommer nog att ha dator och trådlöst bredband med oss på vår lilla resa så då kommer jag förmodligen skriva någon dag som vi är där nere. Det tar ju typ 8 timmar att åka ner till malmö men med dator, böcker och ritblock i handen så ska det nog gå hyfsat fort. På Söndag åker hanna till stugan och kommer hem dagen före vår födelsedag så vi kommer inte att träffa henne på 13 dagar... Kommer bli väldigt tråkigt men vi har ju överlevt längre tid ifrån varandra. Hahahha. 

Jag vet att det blev ett väldigt långt inlägg (sry för det). Jag avslutar detta inlägg iaf med en bild på mig och min älskling på skolavslutningen 09. Ha en bra helg! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

ja kommer sakna dig med stumpan :) men som sagt jag kommer ju hem till eran födelsedag :D sen blire kryssning!!! :D

2009-07-08 @ 16:59:26
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0