It's just a feeling

hejhej!

Idag tog sofia och jag ledigt. vi skulle igentligen jobba men jag har träning ikväll och sen så kändes det lite för jobbigt att jobba ons-fre. Jag är oerhört glad över att vi tog ledigt. Jag kommer ändå tjäna mer pengar än vad jag någonsin haft och om det är en fem hundring mer eller mindre bryr jag mig inte så mycket om. 
     Ikväll är det träning. Jag ser fram emot det så oerhört mycket, även fast jag inte kommer att kunna spela innebandy på ett tag så ska det ändå bli så kul att träffa alla underbara personer som man annars brukar träffa flera dagar i veckan. Jag kommer att springa lite grann iaf och kanske vara med på hörnen och något liknande men får fortfarande inte spela match eller liknande då det är mycket vridningar, närkamper etc. Men bara att hålla i en innebandyklubba igen ska blir hur underbart som helst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0