Hedesunda

Hejhej! 

Sitter i stugan just nu och ja det regnar inte men det är väldigt grått och trist. Igår sken solen dock så då tog vi en tur med Sofias och min lill båt, haha den går inte så värst snabbt men vi har en motor på den iaf. Ikväll ska Sofia och jag på HP. Jag skriver nog ikväll om hur den var. Jag har längtat vääääääldigt länge på den här filmen nu så jag har höga förväntningar på den - hoppas den håller upp till dom också. 
      Täckningen är ju piss här ute. Sitter med trådlöst internet just nu men det försvinner ibland och det är även supersegt. Tog mig typ tio minuter att bara logga in på min blogg :) Mobilen är ju också i stort sett ur funktion, men jag får väll skylla på att jag har 3. Brukar aldrig ha bra täckning med min mobil. 
      Den här veckan kommer jag att ha väldigt mycket för mig. Imorgon och Tisdag är det jobb, på Onsdag kommer hanna hem så då ska vi möta henne vid tåget i Gävle och då går vi ut och käkar där också och sen åker vi ut till stugan. På Torsdag fyller jag och Sofia 17 så då kommer släkten hit och firar lite grann. På Fredag-Lördag åker Jag, Sofia, Mamma, Pappa, Farmor, Farfar, Mormor, Morfar, Hanna och Angelica på kryssning till Åland. Det är "Färjan" båten så får se utifall man känner igen någon, dom spelar ju även in Färjan 2 när vi är där... Nu ska jag snart käka, ha det bra♥

 

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: saknar dig med gumman :) ska bli grymt kul onsdagkväll-lördag!! :D:D PUSS

2009-07-19 @ 22:38:59
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0