Första springturen på 3 månader avklarad

Hejhej ! 

Nu är första springturen avklarad. Jag och angelica tog och sprang typ runt i vallhov en liten bit i ett ganska så lugnt tempo. Jag kan ju bara säga att konditionen är inte riktigt vad den brukar vara, men det är det bara att träna tillbaka till. Knät kändes helt okej, inte bra och inte dåligt. Självklart var det väldigt ovant och jag tog det väldigt försiktigt. Det var väll mer att man kände av det mentalt än fysiskt. 
     Idag ska bli skitkul och imorgon och på fredag och på lördag också. Idag åker sofia och jag till gävle som jag skrivit några gånger. Vi kikar lite i affärer först sen går vi till Centralen och möter upp Hanna älskling som kommer hem från hennes stuga. Vi går nog ut och käkar någonstans, men vart? Är det någon som har bra koll på Gävles matställen så kontakta mig! Hahaha. Efter maten så tar vi nog och kollar på Markus Fagervall, Alice och Markoolio som ska vara på Sommarkväll ikväll. Markoolio har ju jag haft som favorit när jag var liten, så han har ju alltid varit en idol för mig (trots att jag kanske inte lyssnat på honom på några år). Kul ska det bli iaf. Vi tar sen bussen ut till hedesunda, jag blev helt förvånad över att det gick bussar ut dit - men man lär ju sig någonting hela tiden. Imorgon fyller jag och sofia år så jag kommer nog inte att blogga någonting imorgon eller jo kanske imorgon kväll, vi åker hem då så vi hinner packa och fixa till kryssningen med underbara vänner och släktingar på fredag! Så så ser mina dagar ut framöver. 
     Nu ska jag inte springa på några dagar, jag kommer att vänta några dagar så jag hinner se om knät har svullnat eller inte. Om det inte har det så kör jag på som vanligt tänkte jag säga, men så gott jag kan iaf! 

Så här såg väll jag ut idag när jag sprang! Hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0