.

Harry Potter and The Half Blood Prince 


Som sagt så hade jag väldigt stora förväntningar på den här filmen och jag vet inte riktigt om filmen höll upp till dom. Filmen var inte dålig men det kändes som att det var typ bara en liten för bit till sjuan. Det var också så lite förklaringar om saker som man läst i boken. Trots att den här filmen var väldigt sorgsen och det är mycket dystert så fanns det även många roliga scener som fick en att skratta till lite. Ron var ju en stor bidragande del till det. Skådespelaren Helen Bonham Carter som spelar Bellatrix Lestrange var ju som vanligt lysande :) Men det känns som att dom har växt och blivit så stora nu, det känns som att dom är så vuxna nu och inte längre barn. Och sen förstår jag inte, varför är det 11 års gräns på Harry Potter filmerna när det är 15 års gräns på Twilight? Harry Potter och Halvblodsprinsen var iaf bra och får enligt mig 3½  av 5 i betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0