5 Juli

Hejhej!

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen. Runt 18.00 cyklade sofia och jag till angelica då hon bjöd på supergod sallad. Vi gick senare till hemmakväll och hyrde Medicinmannen och köpte en varsin stor Ben&Jerrys. Ibland får man verkligen unna sig själv något riktigt gott :) Vi sov iaf kvar där och cyklade sedan hem runt lunch tid idag. Idag har jag verkligen inte gjort något alls och vet inte om kvällen blir nå mer händelserik. Datorn har nu kommit tillbaka efter att den varit trasig i några veckor. Alla bilder från typ 3 år tillbaka är borta och alla bilder ifrån resor som USA, Italien och London är också borta då! Lite surt menmen, sånt som händer. Imorgon ska jag jobba men sen är jag ledig resten av veckan. På Torsdag åker mamma, pappa, sofia och jag ner till Göteborg, går på liseberg och stan lite grann och sen tar vi en båt över till Tyskland där vi bilar tillbaka upp till Dannmark och sover kvar där en natt. Sen åker vi vidare till Malmö och sover där en natt eller två. Har inte så bra koll på vad vi ska göra men jag ser verkligen fram emot Liseberg :)

Och ett stort Grattis till Maja Klinga som fyller 16 år idag!

M♥

Kommentarer
Postat av: hanna

"ner till Göteborg, går på grönan och stan lite grann"... hahah :D

2009-07-05 @ 20:35:04
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maria

ojjj! hahah stor miss. får gå in och ändra :O

2009-07-05 @ 20:56:57
URL: http://mariauggla.blogg.se/
Postat av: majaaa

bättre sent än aldrig att jag skriver tack haha så taaack majsiiiie :):)<3

2009-07-10 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0