I can't erase you from my mind

Ääääntligen frisk!

Det känns så underbart att kunna andas vanligt igen. Haha, så nu kanske jag går ner och tränar ikväll också :) Imorgon är det fredag. Känns som om det är måndag idag för mig eftersom jag inte varit i skolan mån-ons. Imorgon då så ska jag kanske följa med Sofia och Angelica till Valbo men jag får se. För övrigt i helgen är det bara match på Söndag som jag ska ställa in mig på annars är jag ganska ledig. Men på Lördag är det ju också seriefinal för herrar div.2 då Aston möter serieledande Lesjöfors/Filipstad. Det blir nog en jäkligt bra match.
   Nu ska jag plugga a lot och sen då som sagt kanske åka på träning. xD


Kommentarer
Postat av: hanna

sällan durå majs, -bäst på å rita juu :D hahah :)<33

2009-01-22 @ 18:31:03
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0