Tired of doing nothing

Hej!

Jag är fortfarande sjuk. Har varit hemma från skolan både idag och igår och nu vill jag bara bli bättre för det här orkar jag snart inte med längre.
   Det är fredag idag iallafall, det är possitivt. Och en annan sak som är possitivt är att min mobil har kommit tillbaka. Den har ju varit på lagning i Uppsala eftersom knapparna inte fungerade och nu har dom bytt ut displayen, knapparna och lite annat. Den ser som ny ut nu :) Idag har jag bara slappat framför tv:n som vanligt och dagen kommer nog att fortsätta på samma linje. Jag har fått flytande hostmedicin som jag tar tre gånger om dan. Nackdelen är bara att den smakar allt annat än gott. Pappa frågade också om jag ville ha en hel vitlök att svälja men där går  ändå gränsen för mig x)

Justia, 15 dagar har gått sen magnetröntken undersökningen och vi har ännu inte fått några svar. Det skulle ta en vecka innan vi fick svaret men nu har det gått 8 dagar för mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0