They say that no one is perfect, but in my eyes you are!

Hejhej !

Idag har det varit skolan som vanligt och jag är så trött och blir då lätt irreterad för småsaker. Fann även att min gode vän Victoria tyckte samma sak om den grejen. Ska inte ta upp vad det är men ville bara säga det om någon tyckt att jag varit sur idag xD haha
   Snart ska jag på när Astons herrlag krossar Alfta, eller förhoppningsvis gör dom det! Jag kommer att möta Erika där och sen blir det väll fler folk från laget där vilket det alltid brukar vara.
   Imorgon ska jag iväg då till Stockholm och röntga och undersöka knät sen blir det hem på träning. Hade inte så mycket intressant att skriva om idag kanske men jaja xD


Sis and me in Italy summer of 2008 =D  Då var man ju iaf brun, flumms <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0