The flight is booked!!!

Heej

Idag har jag varit med Victoria Rehn, vi kollade på The Devil Wears Prada och snackade lite grann. Det jag glömde skriva som jag fick i julklapp eller hela familjen fick var en resa till London. Jag tror att vi ska åka den 2 April eller så var det den 16:e, kommer inte riktigt ihåg men vet att det kommer bli en otrolig upplevelse. Vi åker dit på en Torsdag och hem på Söndagen så det blir en liten Week-end i en av de städer som legat högt upp på min "vill åka till" lista. Vi ska se på musikalen Thriller som är baserad på Michael Jackssons bästa verk. Jag gillar verkligen Michaels låtar så det ska bli väldigt roligt. Vi snackade även om att gå på fotboll. Jag tycker verkligen inte om fotboll även om det kanske skulle vara en kul upplevelse men då går jag hellre på stan och shoppar eller på Madame Tussauds. Vi kommer bo på ett fint hotell inte så långt ifrån självaste buckingham pallace. Ville bara informera lite grann om vad jag kommer att se fram emot nu dom närmaste månaderna. x)

- Maria ♥




Kommentarer
Postat av: PERNILLA

jadu jag fick bl.a. pengar, presentkort, 2 joe labero biljetter i stockholm, kläder osv :D

2009-01-05 @ 02:36:45
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/
Postat av: sofia

va fint du ritar då syster yster ;)

2009-01-08 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0