One step at a time

Hellooo!

Idag har jag varit i valbo med victoria. Jag köpte en svart tunika/klänning. Ikväll har vi tittat på film och käkat hemmakväll godissss x)
    Sister min är ju på estraden ikväll så man får väll se när hon kommer hem men jag är nog inte vaken då. Idag har det varit en riktigt dålig dag resultat mässigt. Börjar med hockeyn då. Linköping vann, HV71 vann, Brynäs förlorade och sist men inte minst förlorade färjestad. Anledningen till att jag inte tycker att det är bra att Brynäs förlorar är för om dom inte kommer till slutspel så ska dom bara spela ett få antal hemmamatcher till. Dom som håller koll på tabellen vet att HV71, Linköping och Färjestad tampas om första platsen men eftersom färjestad förlorade ikväll och de andra vann så vart det ju inte så kul. Och sen till innebandyn. Astons herrar förlorade borta mot Hagunda. Dom är ju visserligen grymt bra men aldrig roligt att förlora.
    Imorgon har vi match. Jag är sjuk så jag kommer inte att vara med men följer förmodligen med till Långshyttan och kollar. Känns grymt tråkigt men jag vill bara bli frisk nu för det här orkar jag inte med. Jag har cyklat typ hem från stan två gånger idag och båda gångerna har jag fått en host attack av också. Även inne på hemmakväll. Så allvarligt talat önskar jag på ett mirakel eller nått så att jag blir frisk!

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0