Its been so long that I havent seen your face

Hallååå!

Igår var jag ju som sagt i Stockholm eller ja i Upplands Väsby iallafall och röntgade mitt knä. Efter några felkörningar och lite annat så kom vi till sjukhuset precis i tid. Det tog typ 15 minuter att röntga och under tiden fick jag lyssna på Lugna Favoriter. Haha, det var väll inte riktigt det bästa med Sonja Aldén när man låg ner och hade kudde och allt - höll ju på att somna för tusan. Efter allt i Stockholm stannade vi och käkade i Uppsala och sen blev det träning på kvällen. 
   Har nyss haft matteprov. Vi fick tid från 08.15 - 10.45 men jag blev klar 09.10. Alltså efter 55 minuter :/ Lite segt för nu har man hål till fem i tolv och det går ju inte att cykla hem heller för det är frrýyyyyyyysing outside. Idag var det verkligen skitkallt, höll på att frysa ihjäl när man cyklade hit imorse... Längtar till sommar´& sol. Ikväll ska jag spela match i Hofors, är så irreterad sen matchen i Tisdags men jag valde att följa med iallafall. Jaja, nu ska jag väll försöka hitta på nånting att fördriva tiden med tills Victoria blir klar. See Yaa!

Match idag                   Hofors IBK - IBK Aston              Hoforshallen 19.00           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0