Im tryna be strong but the strength I have is washing away

hallååå !

Helt sjukt!! Måste bara säga helt sjukt!!! Rubriken som jag hade i mitt förra inlägg: 
 


Den rubriken var mycket för att dom sjunger så i en låt men den meningen hade också en annan betydelse för mig. Den person jag inte sett på länge, såg jag igår! Samma dag som jag skrev den rubriken och då har inte jag sett han på ett halvår innan. Jaja, jag blev väldigt glad då iallafall.
   På matchen igår har jag aldrig mått värre. Igår morse mådde jag prima sen cyklade jag till skolan i denna kyla och efter det började förkylningen att komma och sedan huvudvärken. När jag skulle ut och spela i andra perioden hade jag feber, förkylning, huvudvärk och ont i halsen. Nu efteråt förstår jag inte riktigt varför jag inte sa att jag var sjuk och behövde vila men när man får chansen måste man ta den och det var så jag resonerade igår. Jag hade inte ätit något sedan lunchen så jag var väldigt yr och det kändes som att jag skulle svimma. Jag fick två halstabletter och två dextrosol men det bekämpade ju inte hungern nånting. Jag måste nog säga att jag aldrig mått värre men vad gör man inte för att få en chans på plan.

Med en så lång förklaring och gårdagen så ska jag inte skriva så mycket mer nu. Jag var på hockey nyss, BIF-FHC. Brynäs vann 3-1. Färjestad vann också ikväll 6-2. Med det sagt önskar jag er alla en trevlig fortsättning på helgen och att eran hälsa är bättre än min. Har skaffat facebook idag också xD

- Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0