Hold On

Hallååå.

Nu har knät börjat kännats bättre och bättre. Jag har inte lika mycket värk i knät efter träningar som jag brukar men nu har jag även fått röntken tid i Sthlm. Det kom som ett brev med posten och på Torsdag klockan 13.00 blir det först undersökning och sen magnetröntgen. Allt kommer att vara i Stockholm. Men det ska bli skönt att få reda på vad det kan vara för fel med det här skitknät x)
   Vi har match idag på jernvallen. Det är en uppskjuten DM match mot GGIK. Den kommer att spelas klockan 21.15. Nu ska jag bara slappa ett tag och sen åka till skolan runt halv 1.

Match idag                  IBK Aston - GGIK                Jernvallen  21.15


magnetröntgen på torsdag, vet inte riktigt hur det ser ut
men googlade på det och då kom bilder som denna upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0