Derby på Jernvallen !

Hallååå!!

Denna helg har gått jäkligt snabbt tycker jag. Jag borde ha pluggat mer menmen, inget man kan ändra på nu. Jag mår fortfarande lite krassligt men inte tänker jag missa chansen att få spela och möta Alba idag. Det kommer bli jäkligt tufft men vi får helt enkelt göra vårat bästa och om inte det räcker till, då är det så. Vi saknar tre ganska betydelsfulla spelare idag, Sofia Uggla (sjuk) , Angelika Lövdahl (Taihland) och Målisen Ida Carlsson som är skadad. Hoppas verkligen att vi vinner idag, för om jag får säga som jag tycker så är inte alba precis mitt favoritlag, men det gör bara att man blir mer taggad och sugen att spela. Jag ska nu fortsätta ladda till matchen och om ca, en och en halv timme är det samling. Pussss <3

Match Idag                        IBK Aston - IBK Alba                        17.00 Jernvallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0