¤

Hejj!

Den här veckan har vi haft profilvecka/resursvecka/programvecka. haha, vet inte vad man ska kalla det för alla säger typ olika. Det har iallafall varit väldigt skönt hittils. I måndags var vi till högskolan i gävle och i tisdags och onsdags har vi haft matte hela dagen från 09.00-15.00. Idag hade vi Fysik på förmiddagen sen slutade vi 12.00 och imorgon har vi bara ett matte prov sen slutar vi och då är det SPORLOV.
   Idag har jag varit och gymmat och sen stack jag till IOGT-NTO för att kolla på när Frida och Angelica spelade Squash. Dom var riktigt duktiga tycker jag xD haha. Ikväll ska jag på Brynäs - Södertälje med mamma. Puss.

Frida och Angelica är king på squash!






Imorgon ska jag gymma med de två tjejor på bilden, och sen ska vi ut och käka på stan och sen köpa lite saker till en hemmlis... Kan inte säga så mycket vad vi ska göra eftersom hon kanske läser min blogg :) På tisdag ska vi iallafall göra den här grejen och det kommer bli grymt kul!!!!! =D 


Om en vecka är vi i Norge ♥

Kommentarer
Postat av: your 27 minutes older sister

SPORLOV... knäppo! Spåårlov isf :D haha, Tagga NORGE <3<3

2009-02-20 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0