I wish for a miracle

Hej!

Nu har jag fått resulatet från röntken som jag gjorde för snart tre veckor sedan. En person från sjukhuset i sandviken ringde nyss och han sa att inre menisken var trasig och att det blivit en skada på yttre korsbandet. Det var ju inte precis ett lättande besked. Menisken anade jag väll att det var men inte korsbandet också. Nu har han skickat en remiss till Gävle sjukhus och inom tre månader kommer jag att få ett svar och då blir det förmodligen operation. Fram till dess vill min läkare att jag ska sluta träna men det kan jag inte göra. Innebandyn har en för stor del i mitt liv och jag kan inte sluta med något jag älskar, inte ens i tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0