-14*

Hej!

Nu har det inte blivit något inlägg på ett tag igen för att jag hade tänkt ta lite kort och lägga in men det får bli en annan gång :) I söndags var jag till valbo med sofia, hanna och mamma. Jag köpte ett par ear rings, ett par jeans leggings, ett par chinos (allt gina tricot) och en svart+vit t-shirt (h&m). 
   I söndags hade damerna match också mot topplaget Borlänge. Jag, hanna, malin och carro satt i sekritariatet och det gick ju vällans bra. xD Jag höll koll på klockan och pratade i micken :O haha. 
   Idag ska jag till skolan sen ska jag och victoria till badhuset och gymma/simma/bubbla :)  Ha en bra dag! 

- Maria ♥
  

Kommentarer
Postat av: hanna

vi var kung på att sitta i seketariatet ju :D hahah, "borlänge utökar sin ledning med,.. (visk)-vad har hon för nummer?... och tiden var (visk)-vad var tiden? ..." -osv.. hahah stjärnaa!

2009-02-11 @ 20:35:52
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0