När en stjärna faller på himmelen får mina drömmar liv igen

Hejhej!

Sitter och försöker göra ett bokprov nu men frågorna är ju allt annat än lätta. Jag har läst Jenny av Jonas Gardell och tyckte den var skitbra men vafan jag kan ju inte svara på dessa frågor...
Dagen har iaf tillbringats först på Aldo's med Angelica, Hanna och Sofia där vi käkade. Hanna sofia och jag drog sedan vidare till Gävle för att handla lite julklappar. Vi är klar med bror nu iaf och sen ska vi köpa till mamma och pappa imorgon. Bror brukar ju inte läsa min blogg men för säkerhetens skull så skriver jag inte ut vad vi köpte,, man vet aldrig lixom. äsch ska gå tillbaka till provet nu, vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0