mexiko

Hola!

Klockan ar ungefar tre pa dagen just nu och hittils har vi bara legat pa beachen. Gardagen var riktigt kul. Forst blev det att aka catamaran (bat) pa det karibiska havet och sen blev det snorkling i varldens nast storsta korallrev (riktigt haftigt) och efter det blev det en tripp till on Isla De Mueres! Har som sagt badat idag, eller det gor vi ju varje dag, det ar riktigt hett ute, ca 35 grader kanske och jag har brant mig nastan overallt. Ska ta och duscha snart och sen blir det att ga och kaka har pa hotellet. Snacka om att man ater mycket nar man ar har... :) Nej nu ska jag ga men vi hors. Pusss♥


PS. saknar er alla! Hanna, angelica, frida, ellen, frida, angelica..............................

Kommentarer
Postat av: hanna

miss u, how I miss you!

2009-12-05 @ 16:54:26
Postat av: Angelica

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ <3

2009-12-09 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0