Julafton

Godmorgon!

Sitter på mitt rum nu och lyssnar på musik från min nya iPod. Gårdagen var jättebra. Jag fick så mycket som jag är så tacksam för och jag fick som sagt spendera dagen med dom man älskar. Jag fick en iPod Nano (lila (Y)), en stor Michael Jackson tavla (typ 110 x 130 cm), ett par tajta cykelbyxor (som man har under shorts), en sport top, 700 kr i valbo, 400 kr, 300 kr på hemmakväll, två biobiljetter, ett par vantar och ett par strumpor, en skjorta, en Michael Jackson bok, en vas och en körskole grej typ :D haha ja jag är jättenöjd och om jag inte tackade alla igår så gör jag det här.

Farfar och farmor
Mamma och syster
Lite av la familia
Snyggaste bilden på hela julafton. Jag och en väldigt snygg östgöte!

Kommentarer
Postat av: julia

haha sofia du ser ju fan dyng ut :D

2009-12-30 @ 17:27:37
URL: http://vikbergjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0