All I want for christmas is you

Godmorgon!

Vad underbart det är att få sova ut på morgonen. Att inte behöva vakna upp av en väckarklocka som skriker en i öronen. Dan före doppare dan idag och jag känner fortfarande ingen julkänsla. Granen och julstakarna står på sin plats i huset men inte på sin plats inom mig. Det känns mer som att jag ska få höstlov om några veckor och att snön är väldigt tidig. Jag har köpt en julklapp hittills så halva denna dag ska spenderas i Valbo med bror och syster medan första halvan av dagen ska spenderas här hemma, jag ska, MÅSTE, nämligen städa mitt rum. :)
Calle Kristiansson har ju släppt sitt album idag. Där sjunger han låtar som han sjungit genom Idol tiden tror jag så både den skivan och Eriks ligger ute på Spotify nu. Så ska väll dra på dom och försöka komma in i en bra "städ känsla".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0