Va stolt jag blir över mig själv ibland

Hejhej!! 

Var i Gävle igår i nästan tio timmar. Åkte dit runt 11.30 och åkte hem runt 21.00. Alla som känner mig väl vet att jag aldrig hittar några kläder och att jag typ aldrig riktigt provar nånting heller. D.v.s att jag är väldigt kräsen och det började precis så igår. Men sen skärpte jag mig och hittade tillslut ett par jeans från H&M, Jeansleggings från Vila, T-shirt och Tunika från Vero Moda. Jag blev iaf jäkligt stolt över mig själv att jag hittade så mycket. Men det skulle inte ha gått utan Hanna :P hahah 
    
Vi gick även på Beck i stormens öga igår. Det var verkligen inte den bästa Beck film jag sett. Den kan inte gemföras med typ Den svaga länken eller så. Det var tråkigt för det var ingen riktig utredning så det kändes inte riktigt som en Beck film. Av mig får den 2 av 5 + . 

Idag spelar vi match i Långshyttan så vid halv 4 ska jag dit och sen nu vid halv  1 ska jag till Gävle och kolla på syrrans match. Senare ikväll måste jag plugga lite men annars bara ta det lugnt. Peace ♥

Lunch/Middag @Subway 

Kommentarer
Postat av: hanna

hjälp vad snygga vi är:O HAHA !

2009-08-30 @ 12:26:03
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: sofiauggla

åh herregud, det borde inte vara lagligt att se ut sådär!!! :O

2009-08-30 @ 15:12:56
Postat av: sofiauggla

åh herregud, det borde inte vara lagligt att se ut sådär!!! :O

2009-08-30 @ 15:13:04
Postat av: hanna

syftar du på hon till vänster på andra bilden? nej gud hon borde åka in på livstid!

2009-08-30 @ 22:27:18
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: s

hahahah, njaa jag tror nog inte att den andra bruden heller är riktigt laglig!

2009-08-31 @ 07:03:28
Postat av: hanna

vi får nog ta och hålla oss gömda om vi ser en polisbil

2009-08-31 @ 15:37:50
URL: http://renstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0