höst?

Hejhej! 

Inatt och imorse har det ösregnat verkligen. Är alldeles blött och grått nu. Inte alls roligt, men en dag som denna får man väll passa på och läsa lite eller kanske sätta på någon bra film. 

Igår var jag med Hanna. VI kollade på 17 Again och typ halva Baksmällan. 17 Again var faktiskt bra och lite rolig och det jag såg av baksmällan verkade också bra. Igår fick vi även hem lönepappren sen Juli. Det blev ju så att vi jobbade 12 dagar och antingen 5 eller 6 timmar dom dagarna. Lönen låg iaf på 6.625 kr. Jag blev oerhört förvänad för jag trodde jag skulle få typ 5.900 eller nått sånt och då var det ist. nästan tusen kronor mer. Arbetet som ofta kändes segt och jobbigt har äntligen lönat sig. Nu ser jag fram emot tisdag då lönen har satts in på kontot och då måste man verkligen förnya sin garderob. Känner lite panik på morgonen nu för jag hittar aldrig något att ha på mig. 

Nu ska jag sätta mig med min älskade bok och bara mysa. Peace♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0