Goodbye my almost lover

Hejhej! 

Dålig uppdatering här igen men jag har som sagt inte lust och ibland inte tid till att blogga. Idag har jag tränat och det är ju hur kul som helst. Tror för tusan att jag aldrig kommer sluta med den här sporten för utan den skulle min vardag bli alldeles för tråkig. Menmen, det blir väll knät som ställer till det eller nått för jag kommer förmodligen inte spela i div.2 när jag är 40 år. 

Var med Victoria i Lördags. Det var riktigt skoj eftersom vi inte haft chans att träffas så mycket i sommar. Vi hyrde iaf Benjamin Buttons Otroliga liv och den var helt okej tycker jag. Den var rätt seg i början men blev bättre fram emot slutet. 

Hörde ett roligt citat idag på träningen (när vi snackade om språk i skolan)
 av självklart den underbara Jessica Ytterbom:

"Jag läste bara lite spanska men jag kunde bara Hello."  

Haha, hon är så underbar. Hon och Karin (+ alla andra såklart) gör träningen otroligt rolig och kan inte tänka mig spela utan dom. Imorgon är det träning igen på JERNVALLEN, ska bli suuuuuper kul. Imorgon ska även Hanna, Sofia, Ellen och jag käka tacos och lite annat gott som avslutning på sommarlovet. Peace♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0