Redan skoltrött

Hejhej! 

Gick i skolan idag från 09.15 till 16.25. Väldigt lång dag och känner redan nu att onsdagseftermiddagarna kommer verkligen ta kol på mig. Efter skolan stack jag och sofia ner på stan. Vi köpte med oss 3 Ben&Jerrys och även en film till Ankan, Män som Hatar Kvinnor. Första gången jag såg den filmen och även fast jag inte tycker om Mikael Nyqvist så var den riktigt jävla bra alltså! Härligt att Sverige äntligen kan göra något sevärt. Lite konstigt att se Peter Haber spela den roll han gjorde, är så van att ha han antingen som mordutredare i Beck eller knasig pappa i Sune.
     Stack sen vidare till bion där vi mötte upp Hanna. Satt där och vänta på att hon skulle bli klar i typ en timme och sen cyklade vi hem. Som sagt så har det varit en lång, jobbig dag och nu ser jag bara fram emot sängen och New Moon. Så här ser morgon dagen ut: 
08.40-12.55   Skola
16.30~17.30   Rehab träning @ Göranson Arena med Lingvall 
            ?         Innebandy träning @ bessemer

Peace♥

There's a little loooove in the air  ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: hanna

träffade på mr. Bean idag och han hälsar till sofia att han saknar henne och undrar om hon är ledig för en date fredagkväll ?

2009-08-27 @ 18:12:33
URL: http://renstroom.blogg.se/
Postat av: maria

hahahaha, ja jag pratade med henne nyss och hon vart superglad. Hon ser fram emot det sååååååå mycket!

2009-08-27 @ 18:21:50
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0