Måndag

Hejhej! 

Har precis kommit hem från träningen. Tidigare idag har jag varit i skolan där vi fått reda på att vi kommer få Erik i biologi och det är verkligen superbra. Han gör lektionerna mycket roligare och mer lärorika! Har även fått en ny engelska lärare som verkar helt okej hittils iaf. 
     
Efter skolan stack jag, Hanna och Frida ner på stan för att köpa lite böcker m,m. Vi mötte även upp syrran, så tog vi en fika på Aldo's och satt kvar där i kanske 2 - 2½ timme :) Imorgon händer inte så mycket. Har en lektion mellan 12.35 - 13.45 och det är matte som står på schemat där och sen efter den lektionen slutar jag. Väldigt skön dag, kommer senare ha innebandy gym där på tisdags morgonen men det börjar typ om några veckor så fram tills dess så har man bara en lektion på tisdagar. Efter skolan tänkte jag cykla ner på stan en stund - lönen har ju kommit!!!!!!!!!! Så imorgon kommer jag blir rikare än vad jag någonsin varit förr, har aldrig haft mer än 2000 kr på kortet så detta blir en väldigt possetiv förbättring. Imorgonkväll är det träning igen och den är på jernvallen så det blir skoj. 

Nu ska jag duscha och sen läsa! Peace

GRATTIS VICTORIA REHN 17 ÅR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0