love

De flesta vet väll att jag är ett stort Twilight fan. Jag har läst böckerna på engelska och har även nu läst första och nästan hela andra på svenska. Hittade nyss den andra Trailern av New Moon. Enjoy♥


Ikväll ska jag träffa Hanna och förmodligen kika på en film eller så. På Söndag har vi första matchen för säsongen. Det är träningsmatch på jernvallen klockan 17.30 mot Långshyttan. Jag kommer ju inte att spela men kommer självklart kolla! 
   
Idag hade vi matte hela dagen från 09.00 - 12.10 sen slutade vi. Vi började med matte C och det kändes förvånansvärt bra nu i början. Det var inte så svårt utan nu i början var det mer en repetition av Matte B så det gick superbra. Men det brukar oftast vara så i början och sen blir det bara svårare och svårare. Glad är jag också över att vi fått ny Matte lärare som är jättebra. 2 thumbs up for the first lesson! Peace^^

Kommentarer
Postat av: Sessan

sv: jaa haha :D as kul.

2009-08-21 @ 18:36:37
URL: http://ssaraslife.tk
Postat av: jessica ytterbom

Sön du är gumman <3

vad duktig du är som pluggar matte C

vi msåte tagga till på söndag:)



men du gumman du får jätte gärna fixa min blogg i morgon du får fria händer:) gör något roligt något som passar mig ;)

ta han dom dig puss puss

2009-08-21 @ 21:44:25
URL: http://jessicaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0