Jag kan ta skit, Jag kan ta smärta för jag har innebandy i mitt hjärta

Hejhej! 

Har varit hela dagen på jernvallen och matchen slutade med seger. Jävligt bra kämpat av alla och vi med vårt unga lag gick nog in och förvånade när vi vann med 4-3. Jag och Maja satt i sekretariatet och jag måste säga att vi var mycket bättre än dom och vi var nog värd mer en 1 mål i övertag. Skönt iaf att få börja säsongen med en seger och nästa helg tar vi oss an Långshyttan igen. Måste även påpeka att detta var första matchen som Emma Lingvall spelade eftersom hon har varit knäskakad. Hon spelade suveränt och fick även göra första målet. Tummen upp för nya IBK Aston dam (Y) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0