If you don't believe in yourself, No one else will!

Hejhej! 

Har ganska nyligen varit på Göranson Arena med Emma Lingvall och tränat Rehab. Vi var där i lite mer än en timme men blev inte att vi tränade så mycket. Dom där stora pilates bollarna som man kan rulla på var ju såå mycket roligare.
    
Snart ska jag iväg på träning men nu blir det mat. Imorgon är det äntligen fredag och första skolveckan är avklarad. Vet inte vad jag ska göra imorgon faktiskt men nått hittar man väll på. I helgen är det fullt upp. På lördag ska jag, hanna, angelica, rebecca och syrran till gävle för lite shopping. Måste verkligen köpa lite nytt nu och eftersom jag precis har fått lön så var det ju ett passande tillfälle. På kvällen ska vi se på Beck! Har verkligen längtat efter den här så hoppas den är bra. På Söndag ska vi spela match, det är mot långshyttan igen fast borta. Jag ska ju inte spela men följer nog med ändå. Sen måste jag även städa mitt rum, det är jäkligt stökigt just nu vilket det lätt blir när det är skoldagar... 

Nu ska jag käka. Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0