Första skoldagen

Hejhej! 

Kändes hemskt imorse och igårkväll ska vi ju inte ens snacka om. När man kommer hem från träningen runt halv 11 så duschade jag och tänkte att jag skulle vara lite duktig och försöka somna 12. Men det funkar ju aldrig så då låg jag och titta upp i taket till typ 2. Trevligt! Och sen 7 imorse ringde klockan för att komma tillbaka till den tråkiga vardagen man så länge har sluppit nu. Jag längtar verkligen tills jag tar studenten! Humöret blev ju inte bättre när det första mina mentorer sa var att vi skulle slå ihop klasserna A och B. Skitkul, så nu är vi 33 stycken istället för typ 16-17 som vi var förra året. Herregud vad jobbigt detta år kommer att bli. Bra att man har sina kära vänner och innebandyn som gör det oerhört bättre! 
 
Har nyss varit på stan och käkat med Ankan och Sofia. Blev en sallad på viking och nu ska jag väll inte göra så speciellt mycket. Ska försöka njuta av dessa dagar i början då man inte har några läxor eller annat skit. 
Tacos middagen igår vart superskoj, mysig och grymt gott. Vi köpte även en sån här Hallonpaj som har varit på reklamen... den här "Lika gott som hembakat" =D GöttGött! Nu ska jag se på Harry Potter och Halvblodsprinsen, ha en bra dag♥
Tacos @ Hannas place




Valbo förra veckan



Kommentarer
Postat av: Anonym

men maria sluta lägg upp så läckra bilder på mig!

2009-08-21 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0