.)

Hej! 

Sry för den dåliga uppdateringen, har haft lite annat för mig. I lördags kom Pom hit. Han sov kvar här tills i söndags. Vi spelade lite kubb, lekte med gossedjuren och åt tacos. Riktigt skojsigt. 
    Idag är det träning som gäller. Först en halvtimmes löpning, sen en halvtimmes fys och sen en timmes innebandy. Man sparar ju alltid det bästa till sist. I onsdags på träningen gick det bra. Vi sprang lite, körde fys och sen lite innebandy. Jag kände inte av knät någonting men man är ju ändå väldigt mentalt rädd. Det var verkligen hur kul som helst att träna iaf. Att bara få hålla i klubban igen var helt underbart. Det är verkligen världens roligaste sport och jag vet inte hur jag skulle klara min jobbiga vardag utan det. Fick födelsedagspresent av brorsan och farmors kusin Yvonne i fredags också. jag tackar så jättemycket. 
Nu ska jag ta och gå ut i det vackra vädret och läsa lite. ♥

Världens sötaste kusin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0