9 Augusti

Hejhej! 

Jag kom nyss hem från stugan. Åkte dit igår och åkte även in någon timme till "hedesunda centrum" och kikade runt lite på cityfesten. Träffade på Victoria och Emma där så det var skoj. Idag måste jag verkligen städa mitt rum, men vi får la se hur det blir med den saken. Vädret ser ju toppen ut och dalälven såg jäkligt lockande ut innan jag och brorsan drog. Ikväll kommer nog Victoria och kanske Frida hit så får väll se vad vi hittar på. I fredags var ju jag till Valbo med syrran och mamma. Jag kom hem iaf med en svart kofta och en klänning som jag hade tänkt ha i Mexico - 109 dagar kvar. 

Nu ska jag ta och laga lite lunch och sen ska det städas, städas och städas!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0