7 Augusti

Hejhej! 

Igår skulle jag egentligen blogga men då blev jag typ "sjuk" istället. Jag hade inte käkat någon frukost eller lunch och sen var det ju så varmt så det ledde till att jag spydde fem gånger. Efter några timmar käkade jag lite och då kände jag mig genast bättre men träningen blev inställd för min del. 

Igårkväll åkte Angelica och jag till Hemmakväll och hyrde två filmer och köpte lite candy. Vi såg sedan på dom tsm med sofia också. Idag ska jag nog inte göra något speciellt. Jag måste: städa mitt rum och jag vill: ligga ute i solen och läsa hela dagen. Fram mot eftermiddagen ska jag kanske till Valbo och kika  lite. Tänk att det bara är typ en och en halv vecka kvar tills skolan börjar. Bara jag tänker på det så mår jag illa... Vart har sommaren tagit vägen? Allting känns som om det har gått så fort. Det jag kommer ta med mig som "Roligast i sommar" är nog kryssningen med angelica syrran och hanna. 

M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0