Varför kan man inte stanna tiden?

Hejhej!

Har nyss tittat på Desperate Housewives men det är typ det enda "opluggande" jag gjort idag. Jag har nämligen två prov i morgon - ganska svåra också, en svenska läxa på typ 30 sidor, en novell + kommentarer som jag har skrivit, spanska glosor och ett brev som jag ska skriva på spanska. Trots att jag har suttit hela dagen med plugg så har jag bara skrivit novellen + kommentar och pluggat till kemi provet. Jag behöver mer tid, kan man inte frysa tiden för alla förutom för mig? Haha, det tycker jag låter som en bra ideé. 
   Imorgon är det långdag i skolan och då ska jag gå med två kryckor men sen efter det skiter jag i dom. Känns så onödigt att gå med dom fast man kan gå typ lika bra utan, men om jag inte har dom kan jag typ få proppar i vaden och sånt där... 
Imorgon var det ju en vecka sedan jag opererade mig och just nu har jag inge ont - benet är fortfarande lite svullet - jag har blåmärken från knäskålen och nästan ner till vristen - och jag kan böja knät i mer än 90 grader. 
   Nu ska jag ta och läsa svenskan och sen ta och sova, hoppas inte eran onsdag blir lika hektisk som min! 

M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0