Valborg

Hejhej!

Vilket härligt väder det är idag. Tidigare idag kom Hanna och Ellen. Vi gjorde amerikanska pannkakor och sen solade vi och sen spelade jag och Ellen kubb i 2 timmar ungefär. Den långa spännande matchen slutade med vinst till mig efter att ellen omedvetet råkat kasta ner kungen. 
   Snart ska jag och Sofia till Angelica och äta och sen drar vi till hemmakväll och sen åker vi hem hit igen där vi kommer ha det lite mysigt. Kommer bara ta det lugnt ikväll och det ska bli väldigt skönt - ha en bra valborgsmässoafton=) 

GRATTIS AMANDA ISRAELSSON 17 ÅR !!!

Ellen ♥


Sofia♥ Hanna♥


Maria


Syster♥

 

Kommentarer
Postat av: jessica ytterbom

Vad bra att du håller dig hemma:9 de gillar jag:)

läste i tdningen att de är en trend att vara nykter:) de känns bra att man är de eller vad säger du?

ta hand om dig gumman <3

2009-04-30 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0