Shopping och HOCKEY !!!!!

Hejhej!

Idag har jag varit i Gävle och shoppat lite nytt i garderoben. Var där med Sofia, mamma och mormor - en riktig tjejdag. Imorse eller 10.00 var vi hem till Magnus, Maria och Pom. Vi blev bjudna på fika eftersom Magnus (min morbror) fyllt 36. Vilket även hans tvillingbror Markus då gjorde. Så Grattis (några dagar efter er födelsedag) till mina morbröder Magnus och Markus! Nu kollar jag på hockey. Det är ju självklart färjestad som spelar och ikväll kan dom vinna SM GULD! dom leder nu med 2-0 och jag ska fortsätta kolla snart men kände att jag var tvungen att slänga in  ett blogginlägg. Tidigare var jag även på gymmet och sprang, cykla och körde lite styrka. Nu måste jag dra mig till tv:n men ni ska få se vad jag handlade i London och i Gävle.

1.


2.



1. Gävle
     = Jeans          Cheap Monday                400 kr 
    = T-shirt           WEZC                             349 kr

 2. London
     = Skor             Next                    £25 ca. 250 kr
     = Klocka         River Island        £35 ca. 420 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0